Att vara medlem

Du kan välja mellan två olika medlemskap. Ett gratis- och ett stödmedlemskap.

Som gratismedlem hjälper du oss att få en starkare röst i samhället. Fler medlemmar ger oss större möjligheter att söka bidrag och kunna göra mer för nykomna ungdomar. Vi har detta medlemskap för att vi vet att många som vill stödja oss tillhör samhälles ekonomiskt fattigaste individer.

Som stödmedlem betalar du minst 50kr/år. Alla intäkter till Förbundet är ytterst viktiga för vår verksamhet. Bankgiro: 364-2261 (märkt inbetalningen med medlemskap)

Ensamkommandes Förbund tror på ett samhälle där integration är huvudmålet. Vi tror på att människor tillsammans kan påverka och göra skillnad. Genom att göra sig hörd och engagera sig i frågor som man brinner för kan man åstadkomma mirakel.

Om vi har många medlemmar visar vi att vi många tror på ett samhälle där vi tar hand om varandra. Det går även att bli stödmedlem i Ensamkommandes Förbund om man vill stödja oss ekonomiskt.

Som medlem får du rösträtt på årsmöte.

Engagera dig!

Vill du engagera dig, stötta och vara en del av det samhället vi tror på är du mer än välkommen att höra av dig till oss. Vi söker ständigt volontärer som vill vara med och driva vår verksamhet framåt. Det kan gälla allt från siminstruktörer till läxhjälpare. Inget arvode tillgodoses, men vi har öppen buffé på fika och kaffe!

Skicka iväg ett mejl till info@ensamkommandesforbund.se så hör vi av oss.

“Vi vill göra skillnad i samhället, ta det steget du också!”