hander_i_ringVår verksamhet är beroende av stöd från privatpersoner och sponsorer på olika sätt. Genom att stödja Ensamkommandes Förbunds arbete ekonomiskt ger du oss ökade möjligheter att arbeta för nykomna barn och ungdomarnas integrering och välmående.

Pengar till vår verksamhet är förutsättningen för att vi ska kunna fortsätta vårt arbete på ett långsiktigt sätt. Det finns många olika sätt att visa ditt stöd!

Ekonomiska bidrag är alltid mycket mycket uppskattade! Ingen gåva är för liten eller för stor, för oss är det själva tanken som är viktigast!

Bankgiro: 364-2261swish

Swish: 1235156211

Vi söker ständigt efter sponsorer som tror på ett samhälle som etableras genom ett humanitärt arbete för ungdomarnas och barns välmående. Vi uppskattar alltid era initiativ för att vi tillsammans skall nå våra mål. Genom att hjälpa oss med sponsringen blir du den som skapar förändring. Du blir drivkraften för att ungdomarna skall få samma förutsättningar som alla andra. En ideel organisation är beroende av olika aktörer, ta tillfället i akt och bli en av oss!

Företräder du ett företag med intresse av att sponsra socialt eller/och humanitärt arbete?

Tveka inte med att kontakta oss!
(Kontaktuppgifterna hittar du under “Om oss” -> “Anställda”)